Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj osobnosti manažera z hlediska manažerské kompetence
Martinek, Petr ; Odehnal,, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována problematice kompetence a osobnostnímu rozvoji vedoucích pracovníků. Je rozdělena do čtyř tématických částí. V první části je zaměřena na problematiku kompetencí, druhá část se věnuje vybrané problematice testování pracovníků, další následný oddíl popisuje možnosti osobnostního rozvoje a vzdělávání zaměstnance. Poslední oddíl je věnován praktické aplikaci poznatků do reálného prostředí a vyvození závěru ve formě doporučených změn.
Aktuální trendy využívání digitálních nástrojů ve firemním vzdělávání
Dobaka, Emil ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Organizace v ČR bez ohledu na to, zda se jedná o veřejné instituce či soukromé podniky, aktuálně zohledňují při transformaci svých činností zejména faktor potřeby digitalizace svých procesů. Především v posledních dvou předchozích letech události vyrovnávání se s dopady šíření onemocnění COVID-19 významně ovlivnily potřeby a jednání společenských celků v oblastech uspořádání a organizace práce. Uvedený fenomén urychlil využívání digitálních nástrojů v oblasti dalšího vzdělávání a navázal tak na změny například ve výrobním sektoru v konceptu Průmysl 4.0 podporované Ministerstvem průmyslu a obchodu. Narůstající dynamika vývoje a nabídky digitálních nástrojů pro oblast vzdělávání však staví specialisty na vzdělávání v soukromém sektoru před rozhodování, které z nabízených nástrojů jsou skutečným přínosem anebo jen neefektivním experimentem bez pozitivních dopadů na jejich podniky. Práce se zabývá problematikou aktuálního vývoje nabídky digitálních nástrojů pro firemní vzdělávání. Cílem je identifikovat a charakterizovat aktuálně nabízené digitální nástroje pro podnikové vzdělávání v ČR. Provést jejich klasifikaci dle způsobu jejich využití v procesu přípravy, realizace, vyhodnocování a řízení dalšího vzdělávání. Důraz je kladen na shrnutí pozitivních i negativních faktorů při jejich využití v...
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Personální rizika v práci ředitele MŠ
Vavřinová, Alena ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá personalistikou, jednou ze základních manažerských funkcí. Znalost základních manažerských funkcí je důležitým předpokladem pro kvalitní řídící činnost ředitele mateřské školy. Je důležité poukázat, že management školy je v současnosti odpovědný mnohem více za chod mateřské školy než dříve. Práce se zabývá analýzou současného stavu vybraných personálních činností - přijímání pracovníků, adaptace pracovníků, hodnocení, vzdělávání a rozvoj pracovníků. Klade si za cíl popsat personální rizika v práci ředitele mateřské školy a navrhnout změny na zlepšení. Základní vybranou metodou pro dosažení stanoveného záměru je dotazníkové šetření pro vedoucí pracovníky mateřské školy. Doplňující technikou je rozhovor. První část této práce se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti personální práce ve dvou rovinách - obecné a zaměřené na školství. Druhá, praktická část analyzuje proces vybraných personálních činností, popisuje možná personální rizika, rekapituluje výzkumný záměr, včetně návrhů na změny ke zlepšení.
Získávání a rozvoj studentů a absolventů v koncepci talent managementu
Nováková, Andrea ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Práce se zabývá získáváním a rozvojem studentů a absolventů v souvislosti s koncepcí talent managementu. Zaměřuje se na pojetí talentu, vývoj talent managementu, jeho aktuální podobu a význam pro organizaci, pozornost je věnována metodám získávání a rozvoje studentů a absolventů s důrazem na specifika této skupiny pracovníků. Součástí práce je kvalitativní šetření, které pomocí studia dokumentů (kariérních stránek zaměstnavatelů) a rozhovorů se zástupci personálních oddělení velkých podnikatelských subjektů působících v Praze sleduje, jestli a případně jak se zaměstnavatelé zaměřují v rámci svých programů talent managementu na studenty a absolventy, jak rozumějí pojmu talent a jaké metody získávání a rozvoje studentů a absolventů nejčastěji využívají. Klíčová slova talent management, získávání pracovníků, vzdělávání pracovníků, rozvoj pracovníků, studenti, absolventi, trainees
Systém rozvoje a vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
BOUČKOVÁ, Aneta
Cílem této diplomové práce jsou návrhy změn systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci. Práce je zaměřena na oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci, kde dojde k provedení analýzy systému vzdělávání a rozvoje a následně dojde k vytvoření návrhu změn vzdělávacího systému vybrané organizace. První fáze této diplomové práce byla zaměřena na studium tuzemské a zahraniční odborné literatury, kde byly vymezeny základní pojmy z oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Po studiu odborné literatury byla oslovena společnost, ve které byla provedena analýza vzdělávání a rozvoje jejich pracovníků. Na základě provedených analýz došlo k vytvoření návrhu změn systému rozvoje a vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci.
Management vzdělávání dospělých v neškolských organizacích
Hübnerová, Michaela ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tématem předkládané diplomové práce je téma Management vzdělávání v neškolských organizacích. Zabývá se interním systémem vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Coca- Cola Hellenic Česko a Slovensko. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat stávající systém vzdělávání pracovníků ve společnosti Coca - Cola Česko a Slovensko a Rakousko, komparovat systém vzdělávání vybraných zemí a na základě zjištěných skutečností navrhnout úpravu tohoto systému, aby podpořily další úspěšný rozvoj pracovníků v organizaci. Práce je členěna do dvou částí a to, do teoretické a praktické části. V teoretické části dojde k seznámení s odbornými pojmy, které jsou nutné k pochopení tématu. Práce se zabývá managementem vzdělávání, tvorbou strategie v organizaci, personální strategií, cyklem vdělávání v organizaci (analýzou vzdělávacích potřeb, plánováním vzdělávání, realizací) a jeho následným vyhodnocováním. V praktické části dojde k popsání současného stavu cyklu firemního vzdělávání ve vybrané organizaci Coca-Cola Hellenic Česko. Na základě zjištěných skutečností budou navrhnuty úpravy tohoto systému. Na základě analýzy současného stavu vzdělávání v třech porovnávaných zemích Coca-Cola Hellenic dojde následně ke komparaci vzdělávacího systému Coca-Cola Hellenic Rakousko, Polsko a Česko a Slovensko. V rámci provedeného...
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.